Nieuwe klant

Bent u nog geen klant? Schrijf u dan in.
Wij leveren alleen aan wederverkopers.

Inschrijven als nieuwe klant

FAQ


Vanaf het moment dat wij een order ontvangen, wordt deze (gebruikelijk binnen 30 minuten) intern verwerkt. 
Kijk daarom direct uw orderbevestiging na en geef wijzigingen snel door zodat we dit nog tijdig kunnen aanpassen.
U kunt diverse merken bij ons bestellen, maar u dient de levertijd van het langst lopende merk aan te houden.
In overleg kunnen wij een deellevering voorzien aan een toeslag van € 5,-.
Telefonisch nemen wij geen orders aan, uitsluitend via de webshop of per mail.
Orders via de webshop worden met prioriteit behandeld en hiervan ontvangt u enkele seconden na bestellen de orderbevestiging van.
Orders per mail worden manueel verwerkt, hiervan ontvangt u later de orderbevestiging.
Om fouten te vermijden en een snelle werking te bevorderen raden wij aan om orders via de webshop te plaatsen.
- Kijk naar het merk met de langstlopende levertijd (voorbeeld: B&C: 2-3 werkdagen)
- Tel het aantal werkdagen op bij de orderdatum (voorbeeld: 10 januari besteld, + 2-3 werkdagen = 12, uiterlijk 13 januari)
- Let op met weekenden en nationale feestdagen, dan rijden de chauffeurs niet
- Zodra u de pakbon, factuur of track&trace heeft ontvangen, is de order overhandigd aan de vervoerder
Wij staan per order één toevoeging toe indien u iets vergeten bent te bestellen.
Artikelen die zijn uitverkocht kunnen wij niet toevoegen aan een order.
U dient de toevoeging wel te doen op dezelfde dag als de initiële order.
De dag nadien liggen de orders bij ons magazijn en kan hier niets meer aan toegevoegd worden.

Hoe voeg ik iets toe aan mijn order?
Bestel het artikel gewoon via de site en vermeld in de opmerking 'Toevoegen aan [ordernummer, beginnend met VO]".
Laat de verzendkosten aangevinkt, vinkt u aan dat u de goederen wilt ophalen, kan dit ook zo verwerkt worden.
Uw orderbevestiging is automatisch vanuit de website verzonden; hier staan nog verzendkosten op.
Wij halen intern de verzendkosten er af en sturen beiden orders samen op.

Let wel: Als de toevoeging een langere levertijd heeft, kan de initiële order ook vertraging oplopen.
Bij deze onze indicatieve levertijden:
Levertermijnen per merk (langste dient aangehouden te worden voor uw order)
Deelleveringen zijn mogelijk in overleg aan een toeslag van €5/zending.
Alle levertijden zijn indicatief, ook wij zijn afhankelijk van derden.
       
Merk Magazijn 1        Magazijn 2        Indien besteld voor:
        (anders + 1 dag)
BP 4-5 Werkdagen                09:30u
James & Nicholson 4-5 Werkdagen                09:30u
Myrtle Beach 4-5 Werkdagen               09:30u
Uni-Wear 3-4 Werkdagen          11:30u
New Star 2-3 Werkdagen                11:30u
The One 2-3 Werkdagen                11:30u
Longshirts 2-3 Werkdagen                13:30u
Portwest 5-6 Werkdagen                13:30u
Payper 1-2 Werkdagen        4-5 Werkdagen        09:30u
Neutral Label 1-2 Werkdagen        3-4 Werkdagen        11:30u
B&C 2-3 Werkdagen        5-6 Werkdagen        13:30u
Beechfield 2-3 Werkdagen        5-6 Werkdagen        13:30u
Fruit of the loom 2-3 Werkdagen        5-6 Werkdagen        13:30u
Gildan 2-3 Werkdagen        5-6 Werkdagen        13:30u
K-Up 2-3 Werkdagen        5-6 Werkdagen        13:30u
Kariban 2-3 Werkdagen        5-6 Werkdagen        13:30u
Ki-Mood 2-3 Werkdagen        5-6 Werkdagen        13:30u
Premier 2-3 Werkdagen        5-6 Werkdagen        13:30u
Proact 2-3 Werkdagen        5-6 Werkdagen        13:30u
Result 2-3 Werkdagen        5-6 Werkdagen        13:30u
Russell Collection 2-3 Werkdagen        5-6 Werkdagen        13:30u
Sols 2-3 Werkdagen        5-6 Werkdagen        13:30u
YOKO 2-3 Werkdagen        5-6 Werkdagen        13:30u
 

De levertijden zijn indicatief en afhankelijk van feestdagen, vervoerders en tijdstip van bestellen. 
Indien u uw deadline aan ons doorgeeft, kijken wij of dit haalbaar is.
Product uitverkocht? U ontvangt altijd de nieuwe leveringsdatum per mail.
Een backorder is een artikel dat is uitverkocht bij zowel ons als het hoofdmagazijn van dat merk.
Backorders worden altijd zonder verdere verzendkosten uitgeleverd.

Als een product uitverkocht is, kunt u altijd de nieuwe toelevering navragen, liefst per mail.
Indien u het artikel al bestelt en de voorraad is niet toereikend, ontvangt u een mail met de vraag wat we mogen doen.
In deze mail ziet u dan per artikel de afwijkende levertermijn (enkel indien deze van toepassing is).
Wij kijken graag mee naar een alternatief. Twee andere opties zijn de backorder laten staan of de backorder annuleren.

Indien er 'ONEBEKEND' vermeld staat op een regel, wilt dit zeggen dat wij geen verdere info hebben en dit nog maanden kan duren.
Indien er 'FABRIKANT' vermeld staat, wilt dat zeggen dat het product uit het hoofdmagazijn moet komen.
Dit was echter al zichtbaar op het moment toen u bestelde en dit wordt niet gezien als een backorder.

Let wel; de doorgegeven datums zijn steeds indicatief en kunnen altijd verschuiven.
Dit zijn containervrachten die op verschillende manieren vertraging kunnen oplopen als het tegen zit.
Standaard transportkosten DeBeNeLux    
Samples (maximaal 6 stuks)  € 7,50  
Orders tot € 199,00 ex. BTW € 10,00  
Orders vanaf € 199,00 ex. BTW Franco
Toeslag afgelegen gebieden/waddeneilanden per doos:  € 7,50  
Alle verzenkosten en toeslagen vermeld zijn ex. BTW.
 
Express zendingen (Enkel NL). Dit betreft toeslagen per pakket.    
Eerste pakket levering vóór 09.00u € 49,50  1 doos
Volgende pakketten levering vóór 09.00u
€ 24,50  
 per doos
P/pakket levering vóór 12.00u
Volgende pakketten levering vóór 12.00u
€ 17,50
€ 14,50
 1 doos
 per doos    
P/pakket 100% levering vóór 18.00u € 12,50  per doos
P/pakket zaterdaglevering vóór 12.00u
Volgende pakketten levering zaterdag vóór 12.00u
€ 15,00
€   5,00
 1 doos
 per doos
Alle verzendkosten en toeslagen vermeld zijn ex. BTW.    

Wij kunnen 100% neutraal leveren aan uw klant (indien gewenst met uw pakbon). 
Uw klant ziet geen afzender op de GLS-sticker en ook op de pakbon staat niets van TGH.
Gelieve dit schriftelijk aan te geven bij uw bestelling, uw pakbon kunt u in het bestelporoces toevoegen als bijlage.

Na verzending levert GLS in NL binnen 48 uur en in BE/DE binnen 72 uur, uitzonderingen daar gelaten.
Pallets worden met een externe vervoerder verzonden. Indien u niet over een heftruck beschikt vernemen we dat graag.

De levertijd van uw order bepaald door het merk met de langstlopende levertijd.
Deze levertijd ziet u op het moment dat u de aantallen ingeeft op de website.
Bestelt u bijvoorbeeld Payper met 1-2 werkdagen levertijd en Portwest met 5-6 werkdagen levertijd,
blijft de hele order wachten op Portwest, tenzij u een deellevering wenst (€5,00 toelsag).

Artikelen die uitverkocht zijn (backorder) worden later apart verstuurd zonder verzendkosten.
Uitverkochte producten worden steeds gemeld alvorens wij uw order verwerken.
Wij hebben totaal meer dan 150.000 stuks textiel liggen, verdeeld over 4500 SKU's.
Sinds begin 2022 zijn wij verhuisd naar een groter pand om meer op voorraad te leggen voor u.

Onze voorraad bestaat uit:
- De meest verkochte artikelen van Payper
- Bijna alle producten onder merknaam 'Neutral label'
- COVID-19 Bestrijding, zoals zelftesten, mondmaskers en handgels